Zderzamy marketingową teorię z praktyką! Tematem przewodnim wydarzenia będzie sztuczna inteligencja w social mediach.
Co was czeka?
- dawka wiedzy,
- konkursy i niespodzianki od partnerów wydarzenia,
- nowe (biznesowe) znajomości,
- wspaniała atmosfera i świetne zakończenie poniedziałku.
Prelegenci:
Zuza Kumorek – social media menadżerka w Brand24
- „Czy boty marzą o viralowych postach? Czyli jak nie zgubić własnej narracji w social mediach”
Andrzej Czech
- Temat zostanie podany wkrótce
Jakub Kania – konsultant marketingowy
- „Sztuczna inteligencja bez strategii mediowej – czy to gotowy przepis na kraksę?”
Dominika Hajda-Biernacka – Mama z Pomysłem, coach
- „Lajki, lęki, algorytmy – wpływ AI na użytkowników social media”
Zapisy
Udział w wydarzeniu jest płatny – 20 zł. Chcemy mieć pewność, że pojawicie się po zapisie, a symboliczna opłata działa mobilizująco.
Nie trzeba drukować biletów – będziemy czekać przy wejściu z listą obecności.
Ważne informacje
- każda zapisana osoba otrzyma prezentacje prelegentów na adres e-mail podany podczas zakupu biletu,
- wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ – profesjonaliści digitalu mogą zdobyć 5 punktów recertyfikacyjnych,
- na CRASHu robimy zdjęcia i nagrywamy materiały wideo (np. rolki), które mogą zostać opublikowane na naszych kanałach social media i na profilach prelegentów.
Dla kogo?
Dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ma chęć oraz zapał do zgłębiania wiedzy o marketingu.
Kto za tym stoi?
- Pomysłodawczynie: Anna Ledwoń, Anka Armatys
- Współorganizatorzy: Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka, Aleksandra Majerska, Tomasz Nowiński, Magda Pawelec, Katarzyna Stelmach