wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: brak pomiaru

brak danych z GIOŚ

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. Wrocławski PayEye rozwija sieć dystrybucji. Pierwsi na świecie

Restauracje, kawiarnie, sklepy spożywcze, punkty usługowe, stacje benzynowych oraz myjnie samochodowe – w sumie ponad 60 punktów są już na liście dystrybucji PayEye. Wrocławska firma stworzyła system płatności w całości oparty o biometryczne potwierdzanie płatności tęczówką oka. Firma podkreśla, że jako pierwsi na świecie wprowadzili komercyjnie rozwiązanie płatnicze PayEye.

Reklama

W lipcu br. informowaliśmy, że wrocławska firma PayEye testuje unikalny system płatności w całości oparty o biometryczne potwierdzanie płatności tęczówką oka. Na badania i prace rozwojowe firma otrzyma unijną dotację w wysokości ponad 10 mln zł. Od września 2020 roku do zespołu wrocławskiego fintechu PayEye dołączył Piotr Szczepaniak, który został dyrektorem ds. sprzedaży i rozwoju.

– Zgodnie z zapowiedzią, do końca wakacji liczba punktów z usługą payeye wzrosła do ponad 60. Budowana przez nas sieć dystrybucji wzrasta zgodnie z planem – mówi Krystian Kulczycki prezes spółki PayEye. – Cieszymy się, że równie chętnie, jak nowi partnerzy, dołączają do nas doświadczeni managerowie, którzy są gotowi budować silną lokalną i globalną markę PayEye – dodaje Krystian Kulczycki.

Źródło: PayEye

Piotr Szczepaniak przeszedł do PayEye ze spółki Polskie ePłatności. Od dwóch dekad upowszechnia płatności bezgotówkowe, jako sprzedawca i wieloletni szef sprzedaży.

– Dostarczamy detalistom ultranowoczesną technologię płatniczą w konkurencyjnej cenie. Ponadto, system płatniczy PayEye wzmocnimy udostępniając otwarte środowisko urządzenia płatniczego POS podmiotom zewnętrznym tj. deweloperom IT, fintechom oraz instytucjom finansowym oraz detalistom. Dla wszystkich partnerów, którzy dołączą w bieżącym roku, mamy specjalną ofertę współpracy – Piotr Szczepaniak, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w PayEye.

Urządzenie płatnicze PayEye, źródło: PayEye

Do końca września trwa promocja dla klientów indywidualnych „payeye od pierwszego spojrzenia”. W ramach niej każdy nowy klient otrzymuje 50 zł do wykorzystania w punktach partnerskich PayEye.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama