wroclaw.pl strona główna

MPK 100 nowych autobusów dla MPK. Co to będą za pojazdy?

  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Korzystne zmiany dla pasażerów MPK

Korzystne zmiany dla pasażerów MPK

Data publikacji: Autor:

Edytuj w ACMS

Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław i kasa od 2 kwietnia zlokalizowane są w tym samym budynku. Dodatkowo zostały wydłużone godziny pracy Biura oraz telefonicznej infolinii. 

Reklama

Od 2 kwietnia Biuro Obsługi Pasażera przy ul. Prusa 75-79 będzie czynne od poniedziałku do czwartku w godzinach: 8.00-18.00, a w piątek od godz. 8.00 do 16.00.

Oprócz tego do godziny 20.00 zostały wydłużone godziny pracy telefonicznej infolinii. Numer telefonu pozostaje bez zmian: tel.: 71 321 72 71. MPK Wrocław finalizuje również umowę zapewniającą możliwość płatności kartą w Kasie.

Przypominamy także, że w Biurze Obsługi Pasażera uruchomione zostało także stanowisko UrbanCard. Dzięki temu można kupić bilety i zakodować je na karcie UrbanCard. BOP zyskało też wygodną poczekalnię, praktyczne stanowiska obsługi i ulotki z przydatnymi informacjami dla Pasażerów.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama