Kalendarium Kiedy
W 1 kinie
Najnowszy film Paolo Genovese to nietypowa komedia romantyczna. W rolach głównych zagrały gwiazdy włoskiego kina: Pilar Fogliati, Edoardo Leo, Emanuela Fanelli, Maria Chiara Giannetta, Claudia Pandolfi, Vittoria Puccini, Marco Giallini, Maurizio Lastrico, Rocco Papaleo oraz Claudio Santamaria.Kto tak naprawdę mieszka w naszej głowie? Osoba szalona, racjonalna, impulsywna, rozważna? A może w naszym umyśle panuje niezły tłok? Genovese opisuje historię pierwszej randki Lary i Piera, zaglądając głęboko w myśli swoich bohaterów. Ukazuje lęki, niepewności i pragnienia. Odkrywa tajemnicze mechanizmy, które odpowiadają za nasze działania. Różne osobowości mają swój głos i swoje racje. Dyskutują, kłócą się, wzruszają, a każda z nich chce, aby to właśnie jej decyzja była ostateczna. A co w sytuacji, gdy żadna z nich nie ma racji?
W 4 kinach
Oszukać przeznaczenie: Więzy krwi,najnowsza odsłona krwawego i kasowego cyklu studia New Line Cinema, zabiera widzów do samych początków tego, jak śmierć zaczęła realizować swoje obłąkane poczucie sprawiedliwości.Prześladowana strasznym, powtarzającym się koszmarem studentka Stefanie wraca do rodzinnego miasta. Chce odnaleźć jedyną osobę, która może przerwać błędne koło i ocalić członków jej rodziny przed niechybnie czekającą ich makabryczną śmiercią.
W 1 kinie
Queerowa opowieść o dorastaniu i potrzebie akceptacji ze strony rodziców.Mikołaj wkracza w dorosłość. Ale zanim się usamodzielni, chce naprawić relację z ojcem, który nie pogodził się z jego procesem tranzycji. Transpłciowość syna traktuje jak „fazę”, rodzaj fascynacji. Regularnie używa też jego imienia z aktu urodzenia. W tej intymnej historii rodzinnej kamera staje się katalizatorem, który ułatwia szukanie porozumienia. Bo choć Piotr od lat samodzielnie wychowuje Mikołaja, rozmowy o emocjach i tożsamości płciowej nie są jego mocną stroną. Obserwując je, czasem wręcz trudno powiedzieć, kto tu dojrzewa — ojciec czy syn. Czy uda im się znaleźć wspólny język i dojrzeć razem? Mikołaj będzie musiał stawić czoła kafkowskiemu systemowi sądowemu. Czy do tego czasu ojciec nauczy się go wspierać?
W 1 kinie
Nejma to młoda kobieta z południa Francji. Marzy o tym, aby profesjonalnie walczyć z bykami, ujarzmiać je i być blisko nich, ponieważ wzbudzają w niej głęboki szacunek. Ale zwierzęta na piaszczystej arenie nie są jej przeciwnikami – są nimi mężczyźni. Najma uczy się obchodzić z bykami w towarzystwie grupki młodych facetów. Pewnej nocy po ostro zakrapianej imprezie budzi się poobijana i poharatana przez rogate zwierzę, a do tego jej kumple zaczynają ginąć w makabrycznych okolicznościach. Wygląda na to, że w okolicy na wolność wyrwała się zdziczała i krwiożercza bestia.„Zwierzę” to kolejny film Emmy Benestan po nagradzanym na całym świecie „Fragile”. To kino głęboko feministyczne, ale nie propagandowe. Nejma – podobnie jak miliony kobiet na całym świecie – wiecznie musi udowadniać swoją wartość podwójnie tam, gdzie od mężczyzn wymaga się jedynie tego, że są. Benestan opowiadając jej historię nie traci z oczu swego prawdziwego celu – wzbudzenia najpierw niepokoju, a potem autentycznego przerażenia. „Zwierzę” to rasowy body horror ze szczyptą kryminału, świetnie napisaną główną bohaterką, oszałamiająco pięknymi zdjęciami i oprawą muzyczną. Akcja rozwija się tu powoli, ale nieubłaganie.
W 3 kinach
W miasteczku Kettle Springs ludzie od pokoleń opowiadają sobie o klaunie Frendo, który kiedyś był symbolem lokalnej fabryki. Wydaje się, że dziś jest już tylko miejską legendą. Ale czy na pewno? Kiedy noc przed coroczną imprezą na jego cześć w tajemniczych okolicznościach zaczynają znikać ludzie, mieszkańcy podejrzewają, że Frendo powrócił… i nie jest już taki, jakim go zapamiętali.Horror od studia Temple Hill, producentów box office'owych hitów “Uśmiechnij się” i “Uśmiechnij się 2”, oparty na pierwszej części bestsellerowej trylogii Adama Cesare'a, na punkcie której oszaleli czytelnicy całym świecie. Wymieniany przez portal IMDB jako jeden z najciekawszych i najbardziej wyczekiwanych horrorów 2025 roku.
W 2 kinach
„Ukryty motyw”, nowy film twórcy pamiętnych „Winnych”, to wciągający, mroczny thriller, który trzyma w napięciu do ostatniej minuty. To gęsta od emocji opowieść o pragnieniu zemsty silniejszym niż sprawiedliwość, rewelacyjnie poprowadzona przez reżysera, Gustava Möllera. Główną bohaterkę – kobietę pod presją, w sercu męskiego świata – przejmująco gra Sidse Babett Knudsen, gwiazda duńskiego kina znana m.in. z „Club Zero” i seriali „Rząd” oraz „Westworld”. Eva (Knudsen) pracuje jako strażniczka w zakładzie karnym. Jedyna kobieta wśród mężczyzn. Nikt nie zna jej prawdziwej historii. Nikt nie domyśla się, że pod mundurem i pozornym spokojem ukrywa plan zemsty, który w ciszy pielęgnuje od lat. Misterny, chłodny, precyzyjny. Plan, który stał się jej obsesją, sensem istnienia, jedynym światłem w miejscu, gdzie rządzą przemoc i milczenie. Kiedy na oddział o zaostrzonym rygorze trafia młody mężczyzna, który zamordował kolegę z celi, Eva podejmuje decyzję, która stawia na szali całe jej dotychczasowe życie. Zrealizowany niemal w całości w surowych wnętrzach, w półmroku, w którym łatwo jest ukryć prawdziwe intencje, „Ukryty motyw” wciąga widza w fascynującą psychologiczną rozgrywkę. Stawia go przed moralnym dylematem i każe odpowiedzieć na pytanie: czy jesteśmy zakładnikami swojej przeszłości i więźniami swoich emocji?
W 1 kinie
Kapsel to imprezowicz z klasy maturalnej, dla którego znacznie ważniejsza niż egzamin dojrzałości jest paczka bliskich znajomych. Gdy dociera do niego, że zakończenie liceum oznacza również rozpad jego ekipy, postanawia pokrzyżować wszystkim studenckie plany i podarować jeszcze jeden rok wspólnej beztroski. Aby ocalić przyjaciół od trudów wkraczania w dorosłość, zamierza włamać się do innowacyjnego systemu Ministerstwa Edukacji i zmienić wyniki matur. Do brawurowej akcji angażuje grupę licealistów z najmniejszymi szansami na zdanie matury oraz… dawno niewidzianego, pełnego kontrowersyjnych życiowych mądrości dziadka. Czy genialny plan Kapsla się powiedzie? Czy chłopakowi uda się zmienić bieg wydarzeń i zatrzymać przyjaciół przy sobie?Wejście w dorosłość i pierwsze ważne wybory. Jak stawić czoła nadciągającym zmianom? Z tym wyzwaniem zmierzą się bohaterowie filmu „100 dni do matury”. Zabawna i mądra teen heist comedy, w której najpopularniejsi influencerzy m.in. Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania) oraz Patryk Baran (Mortalcio) łączą siły z najbardziej cenionymi polskimi aktorami m.in. Małgorzatą Foremniak, Jackiem Komanem i Piotrem Głowackim.
W 1 kinie
Pewnego dnia dziadek Jeremi wywołuje w domu spokojnej starości taki zamęt, że grozi mu przeniesienie do szpitala psychiatrycznego. Marta, jego córka, zgadza się zabrać go do siebie, choć to dla niej trudne, bo Jeremi jest nieprzewidywalny i ma bujną wyobraźnię. Sytuację komplikuje Jagoda, córka Marty, która uwielbia dziadka i podziela jego szalone pomysły. Gdy Jeremi odmawia zamieszkania z rodziną, Jagoda postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Dziewczynka i dziadek wyruszają w pełną przygód podróż do legendarnego statku Światło Morza. W pogoń za nimi rusza szajka złoczyńców dowodzona przez bogacza Waldemara oraz przerażona mama Jagody. No i smok – rusza za nimi także smok.„Dziadku, wiejemy!” to pełen humoru i ciepła film o rodzinie, przygodach i magii wyobraźni. Rola Jagody będzie debiutem dla Anny Nowak. W roli jej dziadka Jeremiego zobaczymy Jana Peszka, mamę zagra Agnieszka Grochowska. W pozostałych rolach występują m.in. Michał Majnicz, Włodzimierz Press, Wiktor Zborowski, Sonia Roszczuk. Drugą rolę dziecięcą zagra Filip Tkaczyk. Autorem scenariusza jest Emil Płoszajski. Za zdjęcia odpowiada Bartosz Bieniek. Producentkami filmu są Małgorzata Małysa i Karolina Galuba z Furia Film. Dystrybucją zajmie się NEXT FILM. Koproducentami są: moloko film, Wytwórnia Filmów Fabularnych w Łodzi, Fale Loki Koki, Moderator Inwestycje, EC1 Łodz – Miasto Kultury, Dolnośląskie Centrum Filmowe, Instytut Kultury Miejskiej operator Gdanskiego Funduszu Filmowego, Abstraction Plan, Aneta Graff – Dąbrowska New Wave Film oraz Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych.
W 2 kinach
Christian Wolff (Ben Affleck) ma talent do rozwiązywania skomplikowanych zagadek. Kiedy zostaje zamordowany jego stary znajomy, który zostawia enigmatyczną wiadomość, każącą „odnaleźć księgowego,” Wolff czuje się zmuszony wyjaśnić tę sprawę. Uświadamia sobie jednak, że konieczne jest użycie ekstremalnych środków. Zwraca się więc o pomoc do swojego groźnego brata Braxa (Jon Bernthal), z którym jest skłócony. Wspólnie z urzędniczką skarbową Marybeth Mediną (Cynthia Addai-Robinson) wpadają na trop śmiertelnego spisku, narażając się siatce bezwzględnych zabójców, którzy posuną się do wszystkiego, żeby ich tajemnice nie ujrzały światła dziennego.W produkcji Księgowego 2, sequelu przeboju Księgowy z 2016 roku, ponownie wzięli udział reżyser Gavin O’Connor, scenarzysta Bill Dubuque oraz producenci Lynette Howell Taylor i Mark Williams.W rolach głównych występują Ben Affleck, Jon Bernthal, Cynthia Addai-Robinson i J.K. Simmons. Oprócz nich w filmie grają Daniella Pineda i Allison Robertson. Affleck pełni też funkcję producenta. Producentami wykonawczymi są O’Connor, Scott LaStaiti, Jamie Patricof, Matt Damon, Michael Joe, Kevin Halloran, Dani Bernfeld i Alison Winter.Do współpracy po drugiej stronie kamery O’Connor zaprosił operatora Seamusa McGarveya, scenografkę Jade Healy, montażystę Richarda Pearsona i projektantkę kostiumów Isis Mussenden. Muzykę skomponował Bryce Dessner.
W 1 kinie
Ryan Coogler i Michael B. Jordan przedstawiają nową wizję strachu.#Grzesznicy Ryan Coogler, reżyser Czarnej Pantery i filmu Creed: Narodziny legendy, oraz wykonawca roli głównej Michael B. Jordan przedstawiają nowe oblicze strachu: Grzeszników.Chcąc zostawić za sobą burzliwą przeszłość, bracia bliźniacy (Jordan) wracają do rodzinnego miasta, żeby zacząć życie od nowa. Na miejscu przekonują się, że czeka na nich jeszcze gorsze zło. „Jeśli tańczysz z diabłem, diabeł kiedyś przyjdzie za tobą do domu”.W Grzesznikach, których scenarzystą i reżyserem jest nominowany do Nagrody Akademii Coogler, w podwójnej roli występuje Jordan (serie Czarna Pantera i Creed). Dołączyli do niego nominowana do Oscara Hailee Steinfeld (Bumblebee, Prawdziwe męstwo), Jack O’Connell (Ferrari), Wunmi Mosaku (Passenger), Jayme Lawson (Królowa wojownik), Omar Benson Miller (Prawdziwe kłamstwa) i Delroy Lindo (Pięciu braci). Film został wyprodukowany przez Cooglera i jego częstych współpracowników Seva Ohaniana oraz Zinzi Coogler. Producentami wykonawczymi są Ludwig Göransson, Will Greenfield i Rebecca Cho.W ekipie twórców Cooglera znaleźli się jego współpracownicy z planu filmów z cyklu Czarna Pantera: autorka zdjęć Autumn Durald Arkapaw, nagrodzona Oscarem scenografka Hannah Beachler, montażysta Michael P. Shawver, nagrodzony Oscarem kompozytor Ludwig Göransson i laureatka Oscara, scenografka Ruth E. Carter. Warner Bros. Pictures przedstawia produkcję Proximity Media w reżyserii Ryana Cooglera pod tytułem Grzesznicy.
W 1 kinie
To historia o wypartej prawdzie, granicach pamięci, wyobraźni i kłamstwach. O tym, że sposobem uwolnienia się od przeszłości jest świadome jej pożegnanie.Marta po 10 latach wraca na grecką wyspę Thassos, żeby odkryć tajemnicę zaginięcia jej męża. Towarzyszy jej reżyser, przyjaciel męża wraz z ekipą filmową. Mają zrobić film, który pomoże odkryć dlaczego Krzysztof zniknął.
W 1 kinie
Paryż, maj 1968: 9-letni chłopiec jest podekscytowany możliwością spędzenia kilku dni z dziadkami w ich wiekowym mieszkaniu. Dołączają do nich dwaj żywiołowi wujkowie - artysta plastyk i aspirujący intelektualista oraz prababcia z Odessy. W tym samym czasie rodzice chłopca biorą udział w historycznych protestach. Podczas gdy sytuacja w kraju wywraca się do góry nogami, ekscentryczna rodzina zostaje zmuszona do konfrontacji z przeszłością.
W 1 kinie
Półwampir Blade (Wesley Snipes), pogromca wampirów, tym razem musi stawić czoło nowemu zagrożeniu. Na świecie pojawiła się zmutowana rasa krwiopijców, której cechą jest wzmożone i niepohamowane łaknienie krwi zarówno ludzi, jak i swoich współplemieńców wampirów. Przywódcą potworów jest bezwzględny Nomak (Luke Goss). Blade zawiera sojusz z odwiecznymi wrogami, by móc pokonać wspólnego przeciwnika. Wyrusza do walki wraz z pomocnikiem Whistlerem (Kris Kristofferson) i wyszkoloną grupą wampirów, którą dowodzi Nyssa (Leonor Varela).
W 1 kinie
Musical „Ty [Romantyka]” w kinie to pierwszy historyczny oryginalny musical produkcji ukraińskiej, który daje możliwość zobaczenia na własne oczy żywych pisarzy minionego stulecia – prawdziwych ludzi z krwi i kości. Historia opowiada o Domu Słowa w Charkowie, gdzie władza radziecka zamordowała setki przedstawicieli ukraińskiej elity twórczej początku XX wieku.„Ty [Romantyka]” zdmuchuje kurz czasu z nazwisk Chwylowego, Kurbasa, Sosury, Semenki… Po raz pierwszy na muzykę zostały przełożone historie zdrady poety Pawła Tyczyny, służby Wołodymyra Sosury w Trzeciej Szturmowej, rozstrzelania co drugiego ukraińskiego pisarza w Domu Słowa, samobójstwa Mykoły Chwylowego… Imiona, które ożywają na ekranie na waszych oczach – to doświadczenie nie do opisania słowami.Reżyser „Ty [Romantyka]” Oleksandr Chomenko: „To nie jest spektakl o tragedii Straconego Pokolenia, bo ile można się smucić? To nie jest przedstawienie z kluczową ideą, że «trzeba kochać Ukrainę i wtedy wszystko będzie dobrze». Nie. To za mało. To okno w przeszłość, gdzie wchodzisz i rozpuszczasz się w charkowskim Domu Słowa, w tej epoce, w dialogach Soszury, Chwylowego. Oto czym jest romantyka – to możliwość podróżowania w czasie.”
W 1 kinie
Detective Kien investigates a headless body found in a rural Vietnamese village during the Nguyen Dynasty. As supernatural elements emerge, he faces chilling twists in this 19th-century mystery. Directed by Victor Vu, produced by Galaxy Studio & November Films, with an international release by 3388 Films.
W 1 kinie
Dokumentalna opowieść o życiu w Strefie Gazy i o okaleczonej przez wojnę rodzinie Waela i Isry Alnamla.
W 1 kinie
"Oni" (wersja reżyserska) część I oraz część II to kompletne dzieło wybitnego włoskiego reżysera Paolo Sorrentino ("Wielkie piękno", "Młody papież"). W pełnej wersji filmu, Sorrentino przybliża postacie Silvio, Sergio i Kiry, ale również tajemniczego Boga, człowieka potężniejszego od Berlusconiego. Polska to jedyny kraj oprócz Włoch, w którym widownia zobaczy dwie, kompletne części filmu (109 oraz 104 minuty). Wersja reżyserska została sprowadzona na specjalne życzenie polskich widzów przez firmę Gutek Film. Bawiąc się biografią byłego premiera Włoch, Silvio Berlusconiego - milionera i potentata medialnego - Sorrentino opowiada o zepsuciu, korupcji oraz odwiecznym mariażu seksu i władzy. A przede wszystkim o "dworze" chciwych pochlebców, jaki wyhodował wokół siebie jeden z najbardziej skompromitowanych współczesnych polityków. Za każdym Berlusconim, Orbánem, czy Trumpem są przecież jacyś "oni" czerpiący korzyści z populistycznych haseł, kryzysu demokracji i medialnych manipulacji. Jednak w filmie "Oni" Sorrentino błyskotliwie łączy drapieżną polityczną satyrę z kameralnym dramatem, a iście barokowemu wizualnemu rozpasaniu, które wydaje się parodiować prostacki styl telewizji Berlusconiego, towarzyszą sceny zaskakująco intymne. Brytyjski The Guardian dostrzegł nawet czułość w sposobie, w jaki włoski reżyser portretuje "słabość starzejącego się mężczyzny". Groteskę z nostalgią brawurowo pogodził na ekranie ukochany aktor Sorrentino, znany z "Wielkiego piękna" i "Boskiego" Toni Servillo. Jego spektakularna metamorfoza to jeden z największych atutów filmu "Oni", który w samych Włoszech obejrzało aż milion widzów. Oni są u władzy. Oni są cyniczni, niemoralni i zachłanni. Oni chcą uwielbienia. Oni to Silvio Berlusconi, jego świta i orbitujący wokół nich karierowicze, gotowi zrobić wszystko dla pieniędzy i politycznej chwały. Oni chcą uwieść tłumy. W świecie, gdzie najcenniejszą walutą jest młodość i seks, oni nie mają sobie równych.
W 1 kinie
Justine, jej mąż i ich przyjaciele znajdują rozwiązanie swoich kłopotów finansowych : organizują lipny romantyczny rejs dla Francka, zamożnego inwestora, który chce uwieść pewną kobietę. Ten, z założenia idealny plan, okaże się jednak trudny do zrealizowania i zamieni w prawdziwą komedię omyłek.
W 1 kinie
Jack prowadzi podwójne życie. Stateczny i przykładny w swym wiejskim domu, w mieście przyjmuje fałszywą tożsamość i pozwala sobie na więcej. Podobną maskę przywdziewa jego przyjaciel Algy. Chcąc zaimponować dwóm atrakcyjnym kobietom, panowie wpadają w sieć kłamstw, w której muszą umiejętnie nawigować. Max Webster (Życie Pi) reżyseruje tę przezabawną opowieść o tożsamości, podszywaniu się i romansie. Inscenizację sfilmowano na żywo w National Theatre w Londynie.
W 1 kinie
Uznany przez magazyn „Cahiers du Cinéma” za film roku i nagradzany na całym świecie Trenque Lauquen jest jak labirynt, nad którym unosi się duch Jorge Luisa Borgesa. Trenque Lauquen, co w tłumaczeniu oznacza „okrągłe jezioro”, to także nazwa prowincjonalnego miasta w Argentynie. Tam w poszukiwaniu zaginionej badaczki botaniki wyrusza dwóch zakochanych w niej mężczyzn. Ich wyprawa przekształca się w historię miłosnej korespondencji ukrytej w książkach lokalnej biblioteki, a następnie dociera do zagadki bestii przypominającej potwora z Loch Ness i żyjącej w pobliskim jeziorze.Film Laury Citarelli, sytuujący się gdzieś pomiędzy realizmem magicznym, romantycznym thrillerem a wielogatunkowym pastiszem, jest zarazem odjechany i epicki. Oglądamy go z zachwytem i niedowierzaniem, idąc śladem meandrującej struktury, która rozszerza się z rozdziału na rozdział, włączając w fabułę coraz więcej wątków, dygresji i postaci.
W 1 kinie
Trzydziestopięcioletnia Juliette (w tej roli laureatka Cezara Izïa Higelin) to utalentowana ilustratorka książek dla dzieci. Bohaterka wraca do rodzinnego miasta, by najbliższe dwa tygodnie spędzić u boku najbliższych, z którymi dawno się nie widziała.Rodzina Juliette stanowi prawdziwą galerię osobowości – od bujającego w obłokach ojca, przez nieobecną matkę artystkę, wiecznie zajętą swoimi sprawami siostrę, aż po ukochaną babcię, która coraz poważniej odczuwa związane ze starością ograniczenia. Ukryte wspomnienia, niewypowiedziane prawdy oraz rodzinne sekrety stopniowo zaczynają wypływać na powierzchnię. Mocno odbijają się też na nieco chaotycznych relacjach pomiędzy członkami familii. Chwilą oddechu od rodzinnych zawirowań staje się dla Juliette kontakt z poznanym na miejscu czarującym mężczyzną.
W 1 kinie
Mira mieszka w restrykcyjnej szkole z internatem prowadzonej w Himalajach. Jest bardzo utalentowaną uczennicą, w której zarówno jej rodzice, jak i nauczyciele, pokładają wielkie nadzieje. Przystojny Sri wyzwala w niej nieznane wcześniej uczucia i wzbudza jej ogromną ciekawość, co Mira z trudem stara się opanować. Rodzi się w niej niezgoda na rygorystyczny regulamin, którym rządzi się szkoła, a także na uporczywe wtrącanie się jej matki w kiełkujące w niej uczucie. Film jest piękną opowieścią o dojrzewaniu.
W 1 kinie
Akcja filmu rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Bezrobotna nauczycielka Max (w tej roli Blanche Gardin) wraz z córką Paulą trudnią się drobnymi kradzieżami. Ich łupem najczęściej padają roboty, które sprzedają później na części na czarnym rynku, zdobywając pieniądze pozwalające im na codzienną egzystencję.Życie bohaterek zostaje wywrócone do góry nogami, kiedy w ich ręce trafia robot domowy typu T.0 o imieniu Théo – zbyt stary, by dało się go sprzedać. Gadatliwa, ciekawska, pomocna, a przy tym niezwykle racjonalna maszyna z miejsca zdobywa sympatię Pauli, od dawna marzącej o robocie. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nic gorszego nie mogło przytrafić się Max, która robotów i nowoczesnych technologii nienawidzi. Na skutek zbiegu niekorzystnych okoliczności sytuacja bohaterek nagle poważnie się komplikuje. Może to właśnie mechaniczny przyjaciel okaże się tym, czego Max najbardziej teraz potrzebuje?Pełnometrażowy debiut Guida Callegariego to połączenie ciepłej komedii akcji z elementami kina science fiction. Bo kto powiedział, że robot nie może być najlepszym przyjacielem człowieka?
W 2 kinach
Jak nakazuje tradycja, kiedy czarownica osiąga wiek 13 lat, musi opuścić rodzinny dom i zamieszkać w obcym mieście, które nie posiada własnej czarownicy. Kiki wsiada więc na miotłę i wraz z Jiji – gadającym kotem o sarkastycznym poczuciu humoru – wyrusza w nieznane. Początki nie są łatwe. Osiedla się w miejscu, gdzie nikogo nie zna i zdana jest wyłącznie na siebie. Z czasem jednak wszystko zdaje się powoli układać. Kiki zdobywa zaufanie i życzliwość mieszkańców miasta, a szczególną sympatią darzy ja pewien chłopiec... Na życie nasza mała czarownica zarabia doręczając ekspresowo przesyłki (oczywiście przy użyciu miotły). Niestety w pewnym momencie kończy się dobra passa – Kiki traci swoje magiczne zdolności...
FILTRUJ